Цифрова трансформація: як AL-KO вдалося автоматизувати бізнес-процеси

Цифрова трансформація: як AL-KO вдалося автоматизувати бізнес-процеси

Бізнес сьогодні переживає серйозні виклики. Глобальна пандемія, дистанційні комунікації з клієнтами і партнерами, онлайн-продажі і відмова від паперових документів – всі ці питання вимагають швидкого і якісного вирішення. Для того щоб розвиватися, потрібні безперервні зміни. І AL-KO подає приклад у питанні диджиталізаціі.

Гнучкість, відкритість до змін і нестандартний підхід – ось запорука успіху сьогодні. Диджиталізація бізнесу – це безперервні зміни бізнес-логіки і побудова все більш досконалих бізнес-моделей. Відкриття нових каналів продажів, вдосконалення взаємовідносин із клієнтами і партнерами, дистанційна і групова робота, заміна персоналу автоматизованими алгоритмами і багато-багато іншого дозволяє AL-KO утримувати лідерство завдяки цифровій трансформації.

Глобальні цілі AL-KO: розумні технології для споживачів

У 2021 році AL-KO виповнюється 90 років. За цей час сімейна компанія з німецького містечка Гроскец перетворилася на всесвітньо відомого виробника садової техніки, автомобільних комплектувальних та вентиляційного обладнання. Маючи власні заводи та представництва в понад 20 країнах по всьому світу, AL-KO поглинула кілька інших брендів і стала частиною глобального концерну.

Систему «розумний сад» AL-KO можна налаштувати за допомогою програмного інтерфейсу IFTTT, а управління роботами-газонокосарками здійснюється через додаток AL-KO inTOUCH Smart Garden.
Систему «розумний сад» AL-KO можна налаштувати за допомогою програмного інтерфейсу IFTTT, а управління роботами-газонокосарками здійснюється через додаток AL-KO inTOUCH Smart Garden.

За останні роки частиною AL-KO стали торгові марки Solo і Masport. І тепер крім аматорських садових товарів у мережі дистрибуції компанії можна купити професійну садову техніку solo by AL-KO, а також сучасні газові грилі Masport.

Читайте також: AL-KO – якість для життя. Історія про те, як сільська кузня перетворилася на світовий концерн

До того ж у 2017 році група компаній AL-KO KOBER увійшла до складу міжнародного холдингу PRIMEPULSE. Цей холдинг із річним обертом близько € 1 млрд орієнтований, серед іншого, на філософію цифрової трансформації, автоматизацію бізнесу і виробництва, а також на технологію «Інтернет-речей» (IoT & Cloud). Тому не дивно, що на локальних ринках AL-KO пропонує сучасні лінійки автономних роботів-газонокосарок Robolinho® і розвиває на практиці концепцію розумного садівництва.

Український офіс AL-KO: цифрова трансформація локального бізнесу

Представництво AL-KO в Україні працює вже майже 17 років, і за цей час компанія, що пропонує споживачам якісну садову і автопричіпну техніку, змогла перетворити традиційний офлайновий бізнес на багатоканальну систему зі значною частиною онлайнових продажів.

Українське представництво з продажу автопричіпного і садового обладнання AL-KO було відкрито в 2004 році. Пізніше під Києвом побудували багатофункціональний офіс компанії.
Українське представництво з продажу автопричіпного і садового обладнання AL-KO було відкрито в 2004 році. Пізніше під Києвом побудували багатофункціональний офіс компанії.

Свого часу основні продажі компанія здійснювала в мережах магазинів «Епіцентр» і «Нова лінія», але сьогодні по всій Україні діє близько 350 дилерських пунктів. Не менш важливі зміни відбулися в сфері електронної комерції. За останні роки компанії вдалося зосередитися на таких змінах:

  • Інтернет-магазин садової техніки AL-KO був запущений у 2018 році. Можливість продажу на власній платформі відрізняє компанію від більшості інших представництв зарубіжних брендів. На сайті www.al-ko.com/shop/ua/ в будь-який момент можна уточнити ціну і наявність товару, зробити замовлення, а також дізнатися адреси найближчих дилерів і сервісних центрів.
  • Онлайн-дистриб’ютори і маркетплейси, як-от «Розетка», «Алло», «Фокстрот», IT-BOX, F.ua та інші, теж стали чудовим каналом інтернет-торгівлі. У 2020 році завдяки автоматичному завантаженню контенту і синхронізації залишків продажі тут збільшилися вдвічі порівняно з 2019 роком.
  • Онлайн-кабінет дилера – ще один інструмент, який спростив продаж і комунікацію. Зараз через цей сервіс проходить понад 60 % замовлень в своїй ніші. Використання цифрових можливостей дозволяє істотно економити час на обробку заявок.

Крім розширення каналів продажів, доступнішими стають сервіси компанії:

  • Електронний гарантійний талон дозволяє спростити і прискорити оформлення офіційних зобов’язань під час продажу техніки. Авторизація клієнта і товару за номером телефону, штрих-кодом або заводським номером позбавляє від необхідності друку паперових документів.
  • Електронний документообіг із використанням сервісів «Вчасно» і MeDoc дає можливість економити на папері і прискорює взаємини з партнерами.
  • Створення цифрового контенту самостійно або в партнерстві з дилерами і дистриб’юторами наближає AL-KO до кінцевого споживача. Навчальні та маркетингові статті та медіаконтент доступні безкоштовно в соцмережах і в офіційному авторському блозі представництва компанії.

Читайте також: «АЛ-КО Кобер» оголошує про запуск електронного Гарантійного талона

Підписуйтесь на сторінки AL-KO в «Фейсбуці» та «Інстаграмі», щоб бути в курсі важливих новин від іменитого садового бренду.

Олексій Васильченко

Блогер і журналіст, експерт у сфері садової техніки, будівельних технологій та приватного домогосподарства.

Залишити відповідь